Karty dostępu

Zatrzymaj przy sobie stałego klienta

without comments

Zatrzymanie w swojej firmie klientów, którzy ciągle będą zaopatrywać się akurat w nasze produkty nie jest takie łatwe. Ciągle depcząca po piętach konkurencja stara się przyciągnąć każdego do siebie, oferując korzystniejsze ceny bądź innowacyjne produkty. Oprócz utrzymania wysokiej jakości można wykorzystać urządzenia dla firm, które zagwarantują nam dłuższą współpracę z każdym klientem.

Karta przetargowa
Dając klientowi stałą zniżkę na cały asortyment lub pewną jego część sprawiamy, że chętniej wybierze akurat nasze usługi. Większość ludzi patrzy głównie na cenę podczas wyboru produktów, dlatego też często nie trzeba nawet namawiać do założenia karty lojalnościowej. Warto jednak postawić pewne warunki jej otrzymania, jak na przykład zakupy za określoną cenę, aby dostali ją tylko stali klienci.

Zalety kart lojalnościowych
Częstsze zakupy klientów są oczywiste. Jakie jeszcze możemy otrzymać korzyści z tego tytułu? Na pewno polecenia znajomym i rodzinie, co także napędza większe zyski firmie. W dodatku w zależności od potrzeb możemy skorzystać z kart plastikowych VIP, serwisowych i gwarancyjnych, rabatowych, klubowych lub członkowskich.

Program lojalnościowy
Karty łączą się ze specjalnym programem. Może to być:
* stały rabat lub taki po przekroczeniu pewnej kwoty zakupów,
* nagrody po zebraniu odpowiedniej ilości punktów.
Jest to z pewnością spora motywacja do wykonywania regularnych zakupów.

Written by ucard

Maj 16th, 2018 at 11:47 am

Posted in Uncategorized

Tagged with